Verhoging van de klanttevredenheid
Voor servicegerichte ondernemingen is de ISO 9001-norm van groot belang. Deze norm is van toepassing als aangetoond moet worden dat het bedrijf in staat is specifieke processen te beheersen die bepalend zijn voor de levering van goede producten en diensten.
Toetsing
Wanneer u volgens de ISO 9001 een kwaliteitssysteem hebt opgezet en ingevoerd, dan kunt u het systeem laten certificeren door een certificerende instantie. Werknemers van deze instantie bezoeken uw bedrijf en controleren of het op schrift gestelde kwaliteitsmanagementsysteem aan de norm voldoet en u daadwerkelijk volgens de door u opgestelde procedures werkt.
Continu werken aan kwaliteit
Op basis van hun positieve bevindingen krijgt u een certificaat waarmee u uw opdrachtgevers en afnemers kunt tonen dat uw bedrijf voldoet aan de gestelde ISO norm. Elk half jaar volgt een nieuwe toetsing. Het is van belang dat u continu aan de kwaliteit blijft werken. Het certificaat kan worden ingenomen. Een garantie voor u en uw relaties dat door deze periodieke audits de waarde van het certificaat gehandhaafd blijft.
Meetsma Advies begeleidt het gehele ISO-certificeringstraject vanaf de oriëntatie, implementatie tot nazorg.
Wilt u meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op.